Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 202 529 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Kategorie

HMB

środa, 16 marca 2011 15:43

Nadzwyczaj sporo ludzi obecnie chodzi na siłownie i stara się zadbać o swoją sylwetkę. Jest to nadzwyczaj ciężkie, ponieważ pożądamy odpowiedniej diety, i suplementacji, tego typu jak białka, HMB, czy też rozmaite spalacze. W pierwszej kolejności powinniśmy wypracować dobrą dla nas dietę. Gdzie odnajdziemy pomoc w tym momencie? Zdołamy udać się do dietetyka, czy też wiele wiadomości na ten temat znajdziemy w Internecie. Wystarczy poczytać i adekwatnie skomponować naszą dietę. Jest także mnóstwo for, na jakich użytkownicy wspomogą nam w tym wyborze. W dalszym ciągu musimy wybrać sobie właściwy plan, który będzie nas inspirował w naszych treningach. To również niezmiernie ważne w naszym dążeniu do imponującej sylwetki. Późniejszy etap to odpowiednie odżywki. Nadzwyczaj popularne wśród sportowców i kulturystów stało się ostatnio HMB. Czym jest ten środek? Jest to antykatabolik, jaki pomoże nam przede wszystkim w poprawianiu naszej masy, siły i siły mięśniowej i wydolności tlenowej osób aktywnych fizycznie. Jest to jeden z najlepiej funkcjonujących preparatów antykatabolicznych. Co to oznacza? Antykatabolizm to przebieg, który hamuje rozbicie białek w własnym organizmie, co oznacza że uchowamy naszą masę mięśniową. HMB pomaga także w spalaniu tłuszczów i jest korzystny podczas procesu redukcji masy naszego ciała. Nasz organizm naturalnie sporządza taki specyfik jak HMB, jednakże nie na tyle dużo, by spowodować zahamowanie niektórych niekorzystnych procesów w trakcie polepszania naszej sylwetki. Ale suplementy to nie całość, liczy się wytrwałość w czasie naszych ćwiczeń, i zachowanie adekwatnej diety. Niestety dużo ludzi ma okres, kiedy załamuje się ich motywacja i popełniają głupstwa nie dotrzymując się przedtem ustalonych celów. Z tego powodu należałoby wyszukać właściwą motywację do naszego działania. Na przykład poprośmy, by członkowie własnej rodziny pomogli nam w realizowaniu naszych celów. Gdy będą nam w tym dopomagać na pewno dłużej będziemy w stanie uchować naszą dietę, oraz będziemy regularnie trenować.


Podziel się
oceń
0
4

komentarze (9) | dodaj komentarz

Węglowodany

środa, 16 marca 2011 15:42

Węglowodany to naraz jeden z najistotniejszych składników jedzenia, który dostarcza nam właściwej energii, ale również jeśli przyjmujemy je nieumiejętnie mogą być przyczyną nadwagi, czy też otyłości. Musimy zawsze pamiętać, by zażywać jak najwięcej węglowodanów prostych, które są jak najmniej przetworzone. Wówczas posiadamy pewność, że przy zachowaniu dobrej liczby tych węglowodanów nie będziemy przybierać na wadze. Węglowodany złożone natomiast są naszą zmorą i na nieszczęście występują co raz to nagminniej. Są one dla nas niepokojące dlatego, iż po ich zażyciu bardzo prędko narasta poziom cukru we krwi, a co za owym chodzi – wszelkie składniki żywnościowe są absorbowane szybko i może to być powodem akumulowania się tkanki tłuszczowej w naszym organizmie, kiedy oddamy mu za wiele energii. Przede wszystkim, kiedy nie praktykujemy aktywnego trybu życia. Gdy ćwiczymy wtedy nawet, kiedy zjemy węglowodany złożone posiadamy szanse je zużyć podczas wysiłku fizycznego, gdyż nasze muskuły wymagają glukozy do prawidłowej pracy. Które towary zawierają węglowodany dla nas złe? Przede wszystkim w białym pieczywie, gdzie używana jest wysoce oczyszczona mąką. Taka mąka to również bułki, biały ryż, makaron, płatki kukurydziane, czy też kartofle. Pozostałe towary to takie, jakie mieszczą cukier rafinowany, czyli wszystkie syropy, słodycze, napoje gazowane. Niestety wszystkie te towary są bez trudu dostępne we wszelkich sklepach, a wszystkie ich alternatywy są akuratnie droższe. Dlatego też wiele ludzi kupuje to co wstąpi im pod rękę, nie zwracając uwagi na węglowodany i innego typu składniki odżywcze. W naszych daniach powinno się przede wszystkim stosować sporej liczby roślin strączkowych. Nie wpływają one na poziom glukozy we krwi, przez co nie będziemy w stanie tak szybko przybrać na wadze. Generalnie na dzień w naszym jedzeniu mniej więcej 50-70% energii powinno wywodzić się właśnie z węglowodanów. Resztę winniśmy dostarczać w postaci białek, jakie są dużo bardziej pomyślne dla własnego organizmu i równie potrzebne tak jak węglowodany.


Podziel się
oceń
0
3

komentarze (10) | dodaj komentarz

Kreatyna

środa, 16 marca 2011 15:42

Dużo osób co raz nagminniej idzie na siłownię i tego typu sport jest co raz to popularniejszy. Dzieje się tak z tej przyczyny, że rozpoczynamy dbać o naszą sylwetkę i ogólny wygląd. Jednakże chodzenie na siłownie nie zawsze zapewnia efekt, dlatego sporo osób ćwiczących na siłowni sięga po taki środek jak kreatyna. W czym ona nam pomoże? Kreatyna zapewne bardzo nas wspomoże w budowaniu naszej masy mięśniowej, jaką niezmiernie trudno jest zdobyć. Nie sprawia ona tylko podniesienia masy mięśniowej, jednak także kreatyna jest niezmiernie akuratnym środkiem, by po prostu osiągnąć siłę. Do tego nie sprawia ona następstw ubocznych, tak jak w wypadku nielegalnych na naszym rynku i niezdrowych dla własnego organizmu sterydów. Jakie są jeszcze atuty stosowania takiego środka jak kreatyna? Przede wszelkim zwiększy ona własną odporność na ból, jaki doświadczamy w czasie treningu, oraz pogłębia ona odporność własnego organizmu na stres. Blokuje ona także powstanie zakwasów, które są marą niebiegłych bywalców siłowni, bądź też oznaką przetrenowania. Nieraz kreatyna dla lepszego wchłaniania jest stosowana z pozostałymi suplementami takimi jak BCAA, czy również glutamina. Nie ma także przeciwwskazań co do wykorzystywania kreatyny, jednak jest kilka spraw, jakich nie możemy czynić w czasie jej zażywania. Główną rzeczą to przyjmowanie kofeiny – w postaci kawy, lub też pozostałych środków. Musimy stale pomnieć, by nie pić jej bezpośrednio po zażyciu kreatyny. Również powinniśmy ograniczyć spożywanie tłuszczu do minimum, które określi nam właściwa dieta. Najbardziej niewskazanym towarem, jakiego nie wolno nam przyjmować to alkohol. Z którego powodu? Z tej przyczyny, że alkohol nas odwadnia, a w trakcie brania kreatyny pożądamy nadzwyczaj sporej ilości wody do syntezy białek. Jak widzimy kreatyna to bardzo akuratny środek, jeśli myślimy o pięknym ciele. Musimy jednakże pamiętać o kilku specyfikach, których nie można nam zażywać. Nie należałoby oddać się chwili słabości, podczas gdy wsadziliśmy ju wiele pracy w nasz wygląd, a przede wszystkim pieniędzy.


Podziel się
oceń
0
5

komentarze (9) | dodaj komentarz

Białko

środa, 16 marca 2011 15:41

Białko to jeden z najważniejszych elementów żywnościowych w naszym życiu. Własny organizm to w zasadzie 60% wody, oraz 20%, białek 10% tłuszczów, 1% węglowodanów i 4% składników mineralnych. Jaka jest rola białka w własnym organizmie? Jest to fundamentalny materiał budulcowy dla własnych tkanek. Co więcej służy w charakterze materiału energetycznego, jednakże nie jest w tym przypadku za wybitnie skuteczne. Białko jest bardzo istotne jeśli idzie o przemianę materii. Jest kluczowym motorem napędzającym ten proces, w związku z tym adekwatny pułap białka jest tak bardzo istotny. Oddziałuje ono również na odbieranie głodu – w trakcie jego deficytu nie jedynie hamuje się przemiana materii, ale również jesteśmy nadzwyczaj głodni. Białko tworzy się z 22 aminokwasów, z jakich nasz organizm jest w stanie wykształcić 13, a resztę musimy mu donieść z zewnątrz, dlatego dieta suta w białko pochodzenia zwierzęcego jest w wyższym stopniu korzystna niż dieta jarska, czy też wegańska. W największym stopniu dla nas wartościowym jest białko jaja kurzego, i białko zawarte w mleku, jakie we wczesnych latach otrzymujemy od matki. A jak przez nasz organizm są produkowane drugie aminokwasy konieczne do produkowania pełnowartościowych białek? Gdy pochłoniemy adekwatną liczbę węglowodanów i tłuszczów, wówczas ta energia złożona do nas przez posiłek jest wykorzystywana do syntezy białek. Z tej przyczyny tak ważne jest opracowanie sobie w 100% zbilansowanej diety, która będzie umożliwiała naszemu organizmowi wszelkie zmiany przebiegające w obrębie niego. Białko to dodatkowo niesłychanie słynny suplement, jaki przyjmują kulturyści. Należycie dobrane odżywki białkowe są niezbędne jako budulec mięśni, oraz środek, który blokuje obniżenie masy mięśniowej w czasie cyklu redukcyjnego. Zażywnie adekwatnych białek będzie umożliwiać nam skonstruowanie zdrowej sportowej i umięśnionej figury, gdzie będziemy w stanie uwydatnić wszystkie nasze mięśnie. Bez wątpienia jak wspomniałam przy tym musimy posiadać dobraną właściwą dietę, tak by te białka umożliwiały nam budowanie komórek i rozbudowę tkanek.


Podziel się
oceń
0
4

komentarze (16) | dodaj komentarz

Aminokwasy

środa, 16 marca 2011 15:41

Własny organizm do prawidłowego działania potrzebuje dużo mikroelementów, witamin i nie tylko. Jednym z najbardziej dla nas istotnych części, jakie winniśmy regularnie otrzymywać z własnymi daniami są aminokwasy. Są one nadzwyczaj ważne jako materiał budulcowy wszelkich białek, i niektóre służą do syntezy niektórych hormonów. Niektóre aminokwasy są produkowane poprzez własny organizm, to znaczy są w naszym organizmie syntezowane. Znaczy to, że nasz organizm umie sam takie aminokwasy wytworzyć. Są także takie aminokwasy, które musimy zażywać wraz z pokarmem. Na przykład fenyloalanina oraz tryptofan. W gruncie rzeczy nasz organizm jest w stanie wytworzyć sam 13 z 21 białek samodzielnie. Resztkę musimy dostarczać mu wraz z naszymi posiłkami, a głównie są one zawarte w mięsie. Z tej przyczyny też wegetarianie czasem posiadają problem z niedoborami tychże białek. Co prawda nie wszyscy, lecz niedobrze skomponowana dieta może być powodem niedoborów. W sklepach zdołamy także nabyć suplementy w formie aminokwasów, które w wielu przypadkach są używane poprzez sportowców, a przede wszystkim poprzez kulturystów. Dzięki temu, że przyjmują aminokwasy w takiej postaci, to wigor ich organizmu rośnie. Również wskutek przyjmowaniu tego rodzaju farmaceutyków muskuły szybciej się regenerują, a składniki odżywcze są dużo sprawniej dawane do naszych komórek. Właściwa suplementacja białkami może także wspomóc nam w paleniu tłuszczu – w czasie redukcji wspomoże nam w stabilizacji małego pułapu naszej wagi. Te środki są dostępne pod nazwą BCAA, która jeśli masz jakikolwiek kontakt ze kulturystyką zapewne ci się kiedyś obiła o uszy. Takie środki rekomendowane się również osobom czynnym, które niejednokrotnie pracują w stresie i poprzez to potrzebują rychłej regeneracji. Dlatego widzimy jak ważne są niektóre części dla własnego organizmu. Bez nich z pewnością nasze ciało nie działałoby dobrze. Z tego powodu należałoby również zadbać o to, by w naszym jedzeniu znalazły się wszystkie te składniki, jakie są dla własnego organizmu niezbędne do życia i odbudowania się.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (7) | dodaj komentarz

piątek, 26 sierpnia 2016

Licznik odwiedzin:  229 021  

Kalendarz

« sierpień »
pn wt śr cz pt sb nd
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Archiwum

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 229021

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl